Fordebat om byudvikling i det nordlige Nørresundby

Debatoplæg Om Byudvikling I Det Nordlige Nørresundby 3

Aalborg Kommune ønsker at igangsætte planlægning for et område i det nordlige Nørresundby. Det betyder, at der skal udarbejdes nye planer, og i den forbindelse vil vi gerne høre, hvilke ønsker og idéer borgerne har til udviklingen. Derfor indbyder vi nu til en debat, hvor alle i perioden fra d. 15. november 2018 til d. 10. januar 2019 har mulighed for at komme med idéer, synspunkter og forslag til brug i den videre proces.

Debatten og den efterfølgende planlægning indgår som en del af projektet ”Løvvangen Inbetween”.

Læs mere her: I hæftet: "Debatoplæg, byudvikling i det nordlige Nørresundby" kan du læse mere om, hvilke emner der lægges op til debat, og processen der er gået forud for debatten.
Læs og download debatoplægget

Send dine synspunkter og idéer

Fordebatten gennemføres i perioden fra 15. november 2018 til 10. jan­uar 2019.

Dine kommentarer skal sendes til By- og Landskabsforvaltningen se­nest 10. januar 2019 - enten på mail:

plan.udvikling@aalborg.dk

eller på adressen:

By- og Landskabsforvaltningen,
Stigsborg Brygge 5,

Har du yderligere spørgsmål, kan de rettes til planlægger Jeppe Fink, tlf. 9931 2245 eller mail jeppe.fink@aalborg.dk.

Borgermøde d. 27 november

Loevvangen _small

Der blev afholdt et borgermøde i Løvvanghallen d. 27 november 2018 kl. 19:00 – 21:00.

På mødet blev der afholdt workshops over temaerne:

• Identitet
  • Byliv og mødesteder
  • Grønne områder
  • Mobilitet

Det anslås at ca. 170 lokale borgere og interessenter mødte op.

Du kan se kommunens oplæg fra borgermødet her

Du kan se de mange inputs der blev leveret til borgermødet her